loading...
خاطرات من
لایو بازدید : 13 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان، با تاکید براینکه اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان در سال 91 عملا هیچگونه اعتبار ملی نداشته است، گفت: علی رغم نبود اعتبارات با پیگیری های مستمر و حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی موفق بوده ایم تا در سال گذشته 35 کیلومتر راه روستایی شهرستان بیجار را تکمیل و تحویل دهیم که در نوع خود عملکرد مطلوبی می باشد.

محمد صادق وجدی، مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان در حاشیه دیدار با نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، با اشاره به اینکه راه روستایی شهرستان بیحار نیازمند رشد است، اظهار داشت: سهم اعتباری راه روستایی این شهرستان نیازمند تجدید نظر است.


لایو بازدید : 11 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بابک زنجانی دروغ گفته بود!

بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی.  زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد.

  بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی. زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد. در آن زمان به طور متوسط قیمت آپارتمان در تهران حداکثر 170 هزار تومان بوده است.

 

زیرا آقای میلیاردر می‌گوید با این پول در خیابان میرداماد یک دفتر خریده است. گزارش مرکز آمار نیز نشان می‌دهد قیمت خرید یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران به طور متوسط 160 هزار تومان بوده است. با این حساب آقای میلیاردر توانسته با یک تومان کارمزد برای فروش هر دلار در بازار آزاد، سود 17 میلیون‌تومانی به دست بیاورد.

 

سودی که به گفته او با لطف خدا حاصل شده و از قبل آشنایی با مرحوم نوربخش. زیرا او در دوران سربازی راننده وی بوده و دکتر نوربخش پس از سربازی به او اعتماد کرده و زنجانی را در کنار چند تن دیگر رابط بانک مرکزی برای تزریق ارز به بازار قرار داده است.

آیا آقای نوربخش راننده‌ای به نام بابک زنجانی داشته است؟
یزدان‌پناه، سال‌های سال رئیس دفتر مرحوم نوربخش در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی بوده است. شخصی که نزدیک‌ترین ارتباط کاری را با او داشته است و بدون شک کسی را که قریب به دو سال راننده رئیس کل بوده و نامه در کارتابل وی قرار می‌داده از یاد نمی‌برد.

 

یزدان‌پناه با صراحت می‌گوید: مرحوم نوربخش هیچ‌گاه راننده‌ای به نام بابک زنجانی نداشته است. حسن معتمدی مدیر سیاست‌ها و مقررات ارزی نیز یک گام جلوتر از یزدان‌پناه قدم بر‌می‌دارد.  او می‌گوید: راننده رئیس کل بانک هیچ‌گاه سرباز نبوده است و چهره‌هایی که این مسوولیت را داشتند، تماماً چهرهای جا‌افتاده بودند.

 

اما شاید نکته کلیدی را محمد‌رضا شجاع‌الدینی معاون اداری و مالی پیشین بانک مرکزی بیان کرده است.  او می‌گوید پس از آنکه این ادعا را شنیده با توجه به آنکه تصویر چاپ‌شده از بابک زنجانی برایش غریب بوده از دوستانش در معاونت مالی و اداری خواسته تا سابقه بابک زنجانی را در این بانک بررسی کنند.  پاسخ معاونت مالی و اداری جالب بوده است: هیچ‌گونه سابقه‌ای از بابک زنجانی در کارگزینی بانک مرکزی وجود ندارد.

 

گرچه با رد ادعای اول بابک زنجانی مبنی بر آنکه راننده زنده‌یاد نوربخش بوده است، ادعای دوم نیز رد می‌شود اما محمد‌جواد وهاجی قائم‌مقام بانک مرکزی حرف آخر را زده است.  در دوران مرحوم نوربخش کمیته تزریق ارز به بازار زیر نظر او فعالیت می‌کرده است. بنابراین او تمامی چهره‌هایی که رابط بانک مرکزی بوده‌اند به خوبی می‌شناسد. 

 

آقای وهاجی می‌گوید: به هیچ وجه شخصی به نام بابک زنجانی را نمی‌شناسد. بدبیارهای آقای میلیاردر تمامی ندارد، پس از دو میلیارد دلار پول نفتی که به وزارت نفت نیامده، ریزش گود ایران زمین، باز شدن پای باشگاه راه‌آهن به رشوه به داوران و ... تکذیب ادعای نقطه آغاز پولدار‌ شدن او اتفاق تازه‌ای به حساب می‌آید.

 

اما این اتفاق با دیگر بدبیاری‌ها فرق دارد.  شاید بازگشت پول وزارت نفت به بهانه تحریم طول بکشد، خانه‌های اطراف گود ایران زمین را با پول بخرد، در ماجرای رشوه خود را کنار بکشد اما در این ماجرا پس از تکذیب مدیران مرحوم نوربخش باید اثبات ادعا کند.

 

آقای پولدار اگر سندی نداشته باشد این بار نه بهانه می‌تواند بیاورد نه پولش چاره‌ساز است. حتی اگر خانواده نوربخش اعاده حیثیت نکند یا بانک مرکزی اقدام قانونی انجام ندهد زنجانی با بحران هویت روبه‌رو است.  او چگونه توانسته صاحب این موقعیت شود؟ مردی که تلاش کرده بود با دو گفت‌و‌گو مسائل پیرامون خود را شفاف کند دوباره به کانون ابهام باز خواهد گشت./


لایو بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
خبر جنوب: ماجرا از آن جا آغاز شد که این فرد نا شناس با ارسال پیامک‌هایی به شماره‌های «۰۹۱۲ - ۰۹۱۷ - ۰۹۱۴ و ۰۹۱۵» متنی با این مضمون برای مردان ارسال می کرد: «من حاضرم صیغه شما بشوم. فقط با ۹۰ هزار تومان، در صورت تمایل عدد هفت را به همین شماره sms کنید».
 
ظاهراً مردان طرفدار پر و پا قرص ازدواج موقت پس از دریافت این پیامک هر چه با شماره ارسال شده تماس می‌گرفتند بی‌نتیجه بود، تا این که چند روز پس از ارسال sms و اعلام موافقت خود، زنی با آنها تماس می‌گرفت و عنوان می‌کرد که در صورتی که ۵۰ هزار تومان به حسابش واریز شود، حاضر است صیغه شود، او چنین عنوان می‌کرد که ۴۰ هزار تومان باقی مانده را هم بعد از ملاقات دریافت خواهد کرد.
 
این مردان ساده‌لوح هم پس از این که این زن با آن ها سر گفت‌و‌گوی تلفنی را باز می‌کرد، ۵۰ هزار تومان را به حسابش واریز می‌کردند، اما دیگر هیچ خبری از او نمی‌شد و مردان فریب خورده مستأصل و درمانده نمی‌دانستند که این کلاهبرداری را چگونه در مراجع قضائی مطرح کنند.
 
اما این پرونده زمانی در دستگاه قضائی گشوده شد که گویا تعدادی از این مردان در شهرستان آباده دل به دریا زده و تصمیم به شکایت از این فرد کلاهبردار گرفتند.
 
با طرح شکایت مالباختگان و ردیابی تلفن فرد کلاهبردار مشخص شد که او از یکی از نقاط کشورمان نقشه این کلاهبرداری را طراحی و در فارس، آذربایجان غربی،‌ تهران، استان مرکزی، همدان، قم، یزد و کرمان اجرا کرده است.
 
در ادامه رسیدگی به این پرونده طی یک عملیات مشترک توسط نیروهای امنیتی سپاه آباده و اراک دو عامل اصلی انتشار این پیامک ها دستگیر شدند، تحقیقات مشخص کرد که این کلاهبرداران با افتتاح یک حساب بانکی در اراک اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از مردان مایل به عقد موقت می‌کردند. اما مورد جالب این پرونده آن بود که فرد کلاهبردار یک مرد بوده و با ضبط صدای یک زن این نقشه را طراحی کرده است. از متهم اصلی این پرونده ۴۰۰ سیم کارت به همراه یک دفترچه ۴۰۰ برگی که در آن شماره تلفن‌های مختلفی برای ارسال پیامک یادداشت شده بود، کشف شد.
 
ادامه تحقیقات حاکی از آن بود که این کلاهبردار از طریق شبکه پیام‌رسان پیامک‌های خود را ارسال می‌کرده است.
 
آن گونه که بازپرس پرونده می‌گوید با توجه به این که سیم کارت این متهم برای کشف زوایای مختلف این پرونده همچنان روشن است، در طول چهار ساعت به طور متوسط ۸۰۰ پیامک از استان‌های مختلف کشور برای او ارسال می شود که محتوای این پیام‌ها این است: «چرا پاسخ نمی‌دهی»؟، «پول به حسابت واریز شد»، «من راضی هستم».


لایو بازدید : 3 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
بهترین عرض ارادت به ساحت مقدس پیامبر و فرزندان پاک و معصومش، عمل به فرامین و دستورات ایشان است. در عمل باید شیعه بودن خود را ثابت نماییم و تنها به زبان بسنده نکنیم.



لایو بازدید : 8 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
افسران - این خبر را به گوش همه برسانید...
پیامبر اعظم ص درسخنرانی غدیر فرمودند

بر حاضران بایسته است که این پیام الهی

مرابه غائبان برسانندوتا روز رستاخیزبر

پدران واجب است که آن را به فرزندانشان

یاد دهند،هوشیار باشید،سرآمد معروف

خواهی آن است که سخن مرا به درستی

در یابیدوبه آگاهی غائبان برسانید وآنان

را به پذیرش آن واداشته واز مخالفت با

آن باز دارید.چون امامت علوی فرمانی

است ازسوی خدا ومن برشما....


لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


سلامتیه همه نیمکت اخریاش …


سلامتیه اونی که موقع امتحان میرفت مینشست رو زمین …


سلامتیه اونی که تیکه میندازه بچه ها بخندن اما تا اخر کلاس باید دم در


وایسه …


سلامتیه اونی که گچو میذاشت بالاترین نقطه تخته تا معلم اذیت بشه …


سلامتیه همه بچه شرا...


جواب یادت نره...




لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
خودم میدانم حال و هوای این روزهایم بارانی است 



برایم مهم نیست که دیگران چه میگویند 



افسرده یا خیره سر یا خام !



بالاخره روزی این افسردگی هم تمام میشود 



آنوقت رو سیاهیش برای همان کسانی میماند که خدای دلشکستن بودند...



تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1,638