loading...
خاطرات من
لایو بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
  در زمان دولت های نهم و دهم و خصوصاً مواقعی که آقای احمدی نژاد بعنوان رئیس دولت ایران اسلامی برای شرکت در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل به نیویورک سفر میکرده و در سخنرانی ها و مصاحبه هایش مواضع ضد اسرائیلی و ضد صهیونیسم اتخاذ می نمود موجی از حملات از سوی سران این رژیم غاصب نسبت به وی و کشور ما آغاز میشد و به همین خاطر برخی کشورهای غربی نیز به دلیل کینه و دشمنی دیرینه ای که با این ملت بزرگ داشته و دارند - بدلیل استقلال و عدم وابستگی این ملت بزرگ به این به اصطلاح قدرتها – بهانه لازم را بدست آورده و شروع به تخریب چهره ایرانیان و جنگ طلب نشان دادن ما می نمودند در حالیکه ایرانیان بهترین و نجیب ترین ملت این کره خاکی بوده، هستند و خواهند بود. با روی کار آمدن دولت جدید و تغییر در تیم و سیاست های دستگاه  دیپلماسی رفتارهای منطقی و سنجیده سبب شد تا بهانه از بهانه جویان گرفته شود. امروز اسرائیل در عرصه سیاست خارجی تنهاتر از همیشه می باشد و یا لااقل اینگونه بنظر می رسد. در مصاحبه روز گذشته نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی و غاصب اسرائیل با بی بی سی همان حرف های همیشگی وی نسبت به ایران تکرار شد که این مصاحبه بر چند محور اصلی که همیشه بر آنها تأکید می کند استوار بود و مهمترین آن ایران هراسی و ارائه چهره ای خطرناک از ایران در صحنه بین الملل بوده است. بنظر می رسد این گونه مصاحبه نمودن پیش از آنکه یک مصاحبه بوده باشد نوعی خبرسازی و تحریک افکار ضد ایرانی در جهان بود. نتانیاهو در بخشی از صحبت هایش با اشاره به مرگ ندا آقا سلطان _ که البته عامل قتل این خانم اسرائیل و موساد بوده - و اظهار تأسف، سعی نمود تا با یادآوری اینگونه وقایع و مواردی از این دست به نوعی گذشته را در اذهان زنده کند و چهره ایران را آنگونه که خودش دوست دارد ترسیم کند اما به کشته شدن کودک بی دفاع فلسطینی در آغوش پدر، بمباران غزه که هربار باعث کشته شدن تعداد زیادی زن و کودک بی گناه می شود و یا ترور شخصیت های مختلف فلسطینی و متأسفانه ترور دانشمندان مسلمان ایرانی اشاره نمی کند و حتی مجری شبکه بی بی سی نیز از ذکر این موارد و حتی یادآوری آنها خودداری می کند و انگار اصلاً چنین چیزهایی وجود نداشته و ندارد که البته چندان هم تعجب آور نیست. در حالی که حضرت آقا به صراحت دولت را حمایت نموده و رئیس جمهور محترم و اعضای دستگاه دیپلماسی را مورد اطمینان قلمداد می کنند ولی در عین حال هرجا که نیاز می بینند تذکرات و توصیه های لازم را ارائه می نمایند جا دارد تا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، نیروهای نظامی و انتظامی و همه و همه خصوصاً مطبوعات و رسانه های مختلف حاضر در کشور گوش به فرمان ولی امر مسلمین با حفظ آرامش سیاسی و در صورت لزوم نقدها و توصیه های منطقی و عقلانی اجازه دهند تا دولت و تیم دستگاه سیاست خارجی بدون دغدغه مطالبات مردم را پیگیری نموده و نسبت به حل مسائل موجود فی مابین ایران اسلامی و جامعه جهانی تلاش نمایند. قطعا این مسیر که در حال طی شدن است تاریک، بدون هیچ گونه علائم هشداردهنده و در عین حال باریک و کوهستانی است که هر لحظه نیز احتمال ریزش بهمن در آن میباشد پس این مسیر نیاز به افراد راه بلد و صبور دارد و به همین جهت اظهار نظرهای شتاب زده دیگران و یا حضور بدون دعوت در این مسیر قطعاً به ضرر دستگاه دیپلماسی ما می باشد.  

لایو بازدید : 4 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دو نفرو سخت میشه پیدا کرد , یکی کسی که درکت کنه و دومی کسی که بدونه کجای کمرت میخاره... :|


لایو بازدید : 12 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
نمیدونم امروز شوشویم چه بر سرش آمده هی اس میده دلم پیشته دستم اصلا به کار نمیره...گفت دلم گرفته گفتم مگه جوجویت مرده ک دلت گرفته....قربونش برم دوسش دارم چون مهربونه چون باگذشته....صورت زیبایی نداره اما دل فوق العاده زیبایی داره...عاشقشم میخوامش بخاطر وجودش نه چیز دیگه..مطمئنم اونم منو نه بخاطر زیبایی صورتم بلکه بخاطر زیبایی سیرت دوست داره خلاصه  چهار سال و شیش ماهه باهم هستیم کاملا همو شناختیم دیگه


لایو بازدید : 6 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
با سلام با توجه به راه اندازی جدید وبلاگ هر کس که جوک جدید داره در قسمت نرات وبلاگ بنویسه تا با اسم خودش تو این وبلاگ به ثبت برسه احتمالا با حاضر شدن اسپانسر به کسانی که جدید ترین و بیشترین مقدار جوک رو برای من بگذارند جوایز نفیسی اهدا می شود.

لایو بازدید : 7 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
وای نمیدونی چقدر اعصابم بهم میریزه از اینکه خیلی وقتا

تا چند قدمیت میام بعد جور نمیشه ببینمت

اخه خداجونم دلم تنگ شده براش چرا هی باید بدشانسی بیارم

از ته قلبم معتقدم که اگه تو بخوای همه چی حله اخه چرا نمیخوای؟

حتما باز به صلاحه منه

باشه قبول هر چی خودت بخوای ببخش اگه پرویی کردم

عاشقتم خدا جونم


لایو بازدید : 3 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

دوست من

هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار، که دریایی از نا امیدی است ،

دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است....


لایو بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

وقتي1 چيزاز اين دنيا ميخوام چه كارايي ميكنم تا بهش برسم ؟ فقط ميگم ميخوام ؟، يا اينكه خدا بده و تموم ؟ بعدش چي مي شينم تا بيا د و برسه ؟ يا اينكه همه كار ميكنم تا مال من شه و من بهش برسم؟

مثلاً ميخوام برم دانشگاه ،  كار پيدا كنم ، ازدواج كنم ، خونه ، ماشين يا حتي يه فرش براي خونم بخرم وهر چيز ديگه اي كه فكرشو بكني .(بزرگ و كوچيك ، كم و زياد)

حالا اگه 1 چيزي بخوام كه آخرتي باشه ، به روحم مربوط باشه نه جسمم ، چي ؟

اللهم الجعلني محياي محيا محمد(صلي الله عليه وآله) و آل محمد(صلي الله عليه وآله) و مماتي ممات محمد(صلي الله عليه وآله) و آل محمد(صلي الله عليه وآله)

خدايا زندگي و مرگ من رو مانند زندگي و مرگ محمد (صلي الله عليه وآله) و آل محمد(صلي الله عليه وآله) قرار بده .

 وقتي 1 چيز مادي و دنيايي مي خوام فقط به خواستن اكتفا نمي كنم و براي آماده كردن مقدمات اون تلاش ميكنم از خدا ميخوام ولي 1 جا نمي شينم . (اينطور نيست)

خدايا كمك كن كار پيدا كنم . تموم ؟ يا نه دنبال كار ميگردم هرجوري كه بلدم ؟

 خيلي ساده تر ، مي خوام 1 فرش بخرم 12 متري بگيرم يا 9 متري (با در نظر گرفتن تمام اِلمان ها) پولامو جمع ميكنم واسه اينكه بهترين فرشو بخرم به چندتا مغازه سر مي زنم ساعت ها وقت مي  ذارم اگه پول نداشتم ميگردم جايي رو پيدا كنم قسطي بدن چك بگيرن مي پرسم ببينم آشناهام آشنا دارن يا نه ؟ و... تا به خواسته و طلبم برسم . (فقط واسه 1 فرش)

براي داشتن زندگي و مرگي مثل محمد(صلي الله عليه وآله) و آل محمد(صلي الله عليه وآله) چي ؟ دعا كردن ، خوندن زيارت عاشورا و خواستن به تنهايي كافيه ؟ نيست . لازمه كه بلند شم براي آماده كردن مقدمات . لازمه كه بدونم اون ها چطور زندگي كردند ؟  مرگشون چطور بود؟ نگاهشون و تفكرشون در مورد زندگي و مرگ چي بود ؟ و ... تا به خواسته و طلبم برسم .

اين نگاه تو بقيه خواسته هامون و ‌دعاهامون هم وجود داره ، هرچي كه باشه ، هر چي كه فكرشو بكني ، دنيوي و اخروي و ...  .


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1,634