loading...
خاطرات من
لایو بازدید : 8 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
یه سلام گرم و دانشجویی خدمت تمام دوستان دانشجوی عزیز

البته شاید بعضیا بگن چرا الان داری تبریک می گی دانشگاه ها که از بیست و ششم شهریور شروع شد ولی خود دانشجوها می دونن که کلاس های درس از این هفته شروع می شه

در هر صورت شروع ترم جدید رو به همه دانشجوهای قدیم و جدید تبریک می گم.


لایو بازدید : 6 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
سلام هموطنان

سلام بر دستهای گرمی که نوازش کردنشان گرمی همان دستانی را دارد که بر سر فرزندان خود می کشیم

کودکانی در سرتاسر ایران هناور هستند که ئنیاز مبرم به کمک ما دارند بیایید فقط خرج یک روز فرزند خودرا برای یکماه این عزیزان کنار بگذاریم تا هم دل آنها شاد شود و هم همخونه علی شویم هر کدام از ماه در طول روز کمتر از ۲۰ هزارتومان حداقل خرج فرزند خودمان است اما کودکی در ماه با همین ۲۰ هزارتومان شاد و آخرت ما را می سازد منتظر دستان گرم و لطیف شما هستیم


لایو بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

سیمافکر:

نخستین سایت ویدئویی اندیشه و علوم انسانی

 

«سیمافکر»، نخستین پایگاه اینترنتیِ ویدئویی در حوزه اندیشه و علوم انسانی، فعالیت خود را به‌صورت آزمایشی از اواخر خردادماه  امسال آغاز کرده است.

این پایگاه در قالب‌های مختلف تصویری و صوتی از جمله فیلم، انیمیشن و پادکست، به آموزش، اطلاع‌رسانی و تحلیل مسائل حوزه اندیشه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی «سیمافکر»، هدف از راه‌اندازی این سایت، پرداختن به خلأهای موجودِ ناشی از غفلت‌های آکادمیک است که بخشی از این هدف با ارائه سخنرانی‏ها و درس‌گفتارهای استادان و اندیشمندان علوم انسانی تأمین می‌شود.

بخش دیگر نیز با تحلیل مسائل روز جامعه تأمین می‌شود که محتوای این بخش توسط «سیمافکر» تولید می‌شود. در این بخش، موضوعات تخصصی فرهنگی و اجتماعی در قالب فیلم‌های مستند بررسی شده و مسائل روز جامعه نیز از منظر اندیشه و در قالب گزارش‌های خبریِ «رخداد» تحلیل می‌شود.

«سیمافکر» دارای دو تقسیم‌بندی «موضوعی» و «قالبی» است؛ تقسیم‌بندی موضوعی شامل عنوان‌های «فلسفه و حکمت»، «ادبیات»، «اقتصاد»، «فرهنگ و تمدن»، «علم و تکنولوژی» و «مطالعات هنر و رسانه» و "اخلاق و تربیت" است. تقسیم‌بندی قالبی نیز عنوان‌های «آموزشی»، «سینمایی»، «خبری» و «صوتی» را در بر می‌گیرد که ذیل هرکدام از آن‌ها فرم‌های رسانه‌ای مختلفی از جمله فیلم، ویدیوگرافی، پادکست و انیمیشن دیده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.simafekr.tv نسخه آزمایشی سایت را ملاحظه کرده و با عضویت در آن، ضمن مشارکت در مباحث نظری، محتوای مدّ نظر خود را به اشتراک بگذارند.

نسخه ارتقایافته «سیمافکر» نیز به زودی راه اندازی شده و اخبار آن در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

"به نقل از خبرگزاری فارس"

پی نوشت: به عنوان نمونه دانلود و دیدن فایل زیر که در سیمافکر قرار داده شده و به موضوع "اصلاح آموزش عمومی" مربوط می شود خالی از لطف نیست.

http://simafekr.tv/0fa202idattach.htm


مدل های عینک آفتابی براتون گذاشتم برید حالشو ببرید
البته این مدل های جدید 2013 عینک آفتابی را از سطح فروشگاه ها جمع اوری کردم

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن اصل

لایو بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
نور:
بلوک نور از المرود شروع می شود. این رودخانه  ساحلی پر شیب دارد.سولده ده بزرگی است که در نیم مایلی دریا است.بر روی رودخانه سولده که از ارتفاعات لابیج سرچشمه می گیرد پلی با سه طاق آجری هست. ارتفاعاتی را که از سولده می توان دید عبارتند از :سردار که در سمت جنوب غربی واقع و پوشیده از برف است، لاش کنار و پیت و لابیج.
اراضی بین آنها و دریا همواره صحرا است یا با جنگل های کم درخت و پراکنده پوشیده شده است. چهار مایل دیگر راه پیموده به رودخانه رستم رود که در ساحل چپ آن  و  وصل به دریا  ده رستم رود واقع است رسیدیم.
ناحیه نور که عزده بن به آن تعلق دارد  در کنار دریا است  و حدود آن از سولده در مغرب تا اطرود در مشرق است و در قسمت داخلی وسعت آن زیادتر و از نزدیک کلارستاق در مغرب تا رودخانه هزهز در مشرق و از طرف جنوب به کوههای لار و لاریجان محدود می شود.
دره های نور علیا سر سبز وکوهستانی است و بایر و بواسطه محصور بودن به رشته تپه های اطراف و دهات می توان آنرا مانند کوهستانهای حدود اصفهان یا شیراز محسوب داشت.
نور به توابع ذیل تقسیم می شود:بلده، کمر رود، کوپ، میان بند،نیج کوه،نمارستاق،ناتل کنار،ناتل رستاق،رودبار علیا،رودبار سفلی، اوزرود و یالرود.


مدل های عینک آفتابی براتون گذاشتم برید حالشو ببرید
البته این مدل های جدید 2013 عینک آفتابی را از سطح فروشگاه ها جمع اوری کردم

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن مدل RayBan CAT 8657

عینک ریبن اصل

لایو بازدید : 5 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
خیلی به راخحتی می شه حدس زد که یک کشوری مثل سوئد، رتبه ی اول رو داشته باشه و کشوری مثل افغانستان ، آخرین باشه.

کشور امریکا، توی این لیست ، هشتم هست و کشور کانادا ،،،،،،،،،،،،،،،،، پنجم!!

به به ... 

مشکل اینه که نمی دونم ایران رتبه ی چندم رو کسب کرده. 

خودتون می تونید لیست 10 کشور بهتر و 10 کشور بدتربرای گذراندن دوران پیری به علاوه ی توضیحات کامل و شاخص های موثر در این رتبه بندی رو از این لینک  ببینید.


مدل های خرید تی شرت محرم را براتون بذارم
تی شرت محرم طرح نستعلیق
تی شرت محرم درجه یک مشکی

تی شرت محرم


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,639