loading...
خاطرات من
لایو بازدید : 8 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 

نکاتي مهم پيرامون امتيازات شخصي براي ملاقات با خانم ها
حتما. در اين قسمت نکاتي است که ساليان دراز طول کشيد تا به آنها دست پيدا کرديم من نه اونی که اینا رو گفته)

1- اگر مواردي را که خانم ها براي آن ارزش قائل هستند رعايت کنيد تا اينکه بخواهيد از روش عادي زندگي خود پيروي کني(مگر اينکه خود به شخصه در اين کار استاد باشيد)، از عموم مردم احترام بيشتري دريافت مي کنيد .آموزش رفتار با خانم ها

2- براي جذاب نشان دادن شخصيت خود بايد همه روزه از امتيازاتي که توسط خانم ها مورد پذيرش واقع مي شود بهره بگيريد. شايد در طول روز خانم ها از بين 50 تا 100 مورد مختلف برخورد کنند اما پس از مدتي تمام آنها را فراموش مي کنند شما بايد از اين نکته استفاده کنيد و خود را در ميان آنها قرار دهيد و سعي کنيد که کنار گذاشته نشويد.

3- بامزه و سرگرم کننده باشيد. (اين افراد به عنوان خود نما و با مزه هم شناخته مي شوند.) مي توانيد از چيزهايي از اين دست استفاده کنيد: " من داشتم در اينترنت گشتي مي زدم که ديدم تعداد بسيار زيادي خانم تنها و نا اميد در اينجا پيدا مي شوند که ناگهان تو را ديدم که که تنها و نا اميد بودي اما دوست داشتني هم بودي..." به خاطر همين بهت پيغام دادم که ببينم آيا به اندازه عکست جالب هستي."

بهتون نگفته بودم که به تازگي يکي از دوستان عکس خودش به همراه چند دلفين را در پروفايل شخصي اش جا داده بود. اين کار باعث شد که او پيام هاي بشماري را از جانب خانم هاي مختلف دريافت کند. البته من خودم امتحان نکردم اما بايد عقيده بينظيري باشد!


آيا فکر مي کنيد بعضي از خانم ها تنها به دنبال مال و منال آقايون هستند؟

اول بايد بگوييم که بله؛ بعضي از خانم ها فقط با مردهايي ارتباط برقرار مي کنند که با اندازه کافي پول داشته باشند.

اما اين امر فراگير نيست و خانم هاي انگشت شماري به دنبال اين مسائل هستند.

اگر يک خانم امواج جادويي جذابيت را از جانب مردي دريافت کند، آنوقت پولدار بودن و يا نبودن شما مشکلي را ايجاد نمي کند. من در گذشته تصور مي کردم که تنها مردهايي که ماشين مدل بالا دارند و حساب هاي بانکي شان پر از پول است مي توانند با هر خانمي که بخواهند ارتباط برقرار کنند.

اما بعدها که با مردهايي که در مورد برقراري ارتباط با خانم ها موفق بودند آشنا شدم به اين نتيجه رسيدم که شخصيت بيش از هر چيزي (از جمله قيافه، قد و پول) براي آنها اهميت دارد.

در حقيقت بيشتر مردهايي که در ارتباط با خانم ها موفق مي شوند به هيچ وجه پولدار نيستند.

شما بايد ياد بگيريد که چگونه مي توانيد خانم ها را با استفاده از شخصيت جذاب خود تحت تاثير قرار دهيد. راه عبور شما همين است و بس.باور کنيد.




لایو بازدید : 9 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
صبر کن ای سهراب . . .!!!  قایقت جا دارد . . .!؟؟

آری تو راست می گویی آسمان مال من است

پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین ، مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن . . . بر دل سنگ زمین جای من است!!!

من نمی دانم که چرا این مردم ، دانه های دلشان پیدا نیست.

صبر کن ای سهراب . . .!!!  قایقت جا دارد . . . !؟؟

من هم از همهمه ی اهل زمین  بیزارم.....                                                 


لایو بازدید : 5 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* /*]]>*/ /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

قتل اميركبير به دستور ناصرالدين شاه

18 دی 1230

 

 

ميرزا تقي خان اميركبير، از بزرگترين رجال سياسي ايران و از بزرگترين وزراي ايران است كه در سال 1223 هـ ق در خانواده اي از طبقات پايين متولد شد. پدرش آشپز قائم مقام بود و اين مسأله باعث نزديكي ميرزا تقي خان با فرزندان خانواده قائم مقام و معاشرت با‌ آنها شد. چنين بود كه ميرزا تقي خان از كودكي با امور مملكتي و سياست كشور آشنا شد. دوران كودكي و جواني اميركبير، زير نظر و تربيت قائم مقام سپري شد و شيوه منشي گري و نامه نگاري و صدور احكام ديواني را از او آموخت و بتدريج كار او در محدوده شغل دبيري قرار گرفت و پس از مدتي منشي رسمي قائم مقام شد. مسؤوليت بعدي او، وزير نظام بود كه در معاونت ميرزا محمد خان زنگنه اميرنظام قرار گرفت. استعداد، حسن سلوك و آشنايي كامل او به آداب معاشرت باعث ترقي او در نظام ديواني كشور شد تا آنكه پس از مرگ محمد شاه قاجار، اميركبير با تدبير و تمهيد خاصي در فراهم كردن مقدمات سلطنت ناصرالدين شاه، وليعهد محمد شاه، موفق گرديد. پس از ورود ناصرالدين شاه به تهران و نشستن بر تحت سلطنت، ميرزا تقي خان را به مقام صدارت عظمي منصوب كرد در اين دوران سازمان كشور بعلت بي كفايتي دولتمردان، خصوصا ميرزا آقاسي از هم گسيخته بود. امير در مرحله اول شروع به تصفيه دستگاه دولتي كرد و براي تصدي مشاغل، شايسته ترين افراد را انتخاب كرد. سپس به اصلاح امور ماليه كشور پرداخت. پس از آن، اميركبير، اصلاح قشون را در برنامه خود قرار داد. از اقدامات مهم ديگر او تاسيس دارالفنون، اولين مدرسه جديد ايران و تاسيس روزنامه وقايع اتفاقيه است. در امور سياسي و روابط خارجي نيز كفايت و تدبير را جايگزين نمود. اصلاحات اميركبير، طبعا مخالف منافع درباريان و اربابان خارجي بود. سرانجام با اغواي شاه توسط درباريان و اطرافيان او و با تحريك بيگانگان، اميركبير از صدارت، عزل و به حكومت كاشان منصوب و در حقيقت به كاشان تبعيد شد. آنگاه تمام عناصر داخلي و خارجي كه در زمان صدارت او به كمين نشسته بودند دست به دست هم دادند و حكم قتل او را از شاه بي كفايت گرفتند و حاج علي خان حاجب الدوله، با اينكه اميركبير مهرباني هاي بسيار به او كرده بود، مامور اجراي فرمان شد و در روز جمعه 18 دي ماه 1230 ماموريت خود را در حمام فين كاشان به انجام رساند. با قتل اميركبير، كشور از يكي از مخلص ترين و فداكارترين و لايق ترين مديران خود در طول تاريخ، محروم شد.


 منبع:

مركز اسناد انقلاب اسلامي

 

                                                www.irdc.ir


لایو بازدید : 7 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

رتبه چهارم تورم جهان برای ایران

اقتصاد > اقتصاد کلان - تسنیم نوشت:

بانک‌جهانی در جدیدترین گزارش خود با بررسی متوسط نرخ تورم در ۱۳۳ کشور طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ اعلام کرد ایران با تورم ۲۳.۹ درصدی در رتبه چهارم جهان قرار گرفته و فقط بلاروس، سودان جنوبی و اتیوپی تورمی بیشتر از ایران در این مدت داشته اند.

بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود موسوم به «گزارش توسعه جهانی 2014»  متوسط نرخ تورم 133 کشور جهان از جمله ایران طی سال های 2010 تا 2012 را مورد بررسی قرار داده و به رده بندی کشورها از این نظر پرداخته است.

این نهاد بین المللی متوسط نرخ تورم ایران در فاصله سال های 2010 تا 2012 را 23.9 درصد اعلام کرد و ایران را در رتبه 4 جهان از این نظر قرار داده است.

بلاروس بالاترین نرخ تورم جهان در این دوره را داشته است. متوسط نرخ تورم بلاروس در سال های 2010 تا 2012 بالغ بر 56.2 درصد اعلام شده که بالاترین رقم در میان کشورهای جهان است.

پس از این کشور،‌ کشور تازه تاسیس سودان جنوبی با تورم 47.3 درصدی در رتبه دوم و اتیوپی با تورم 28.2 درصدی در رتبه سوم از این نظر قرار گرفته اند. ونزوئلا نیز با تورم 23.6 درصدی پس از ایران پنجمین کشور دارای تورم بالا در جهان طی سال های 2010 تا 2012 شناخته شده است. 

بر اساس این گزارش دو کشور ژاپن و سوئد در این دوره تورم منفی داشته اند. متوسط تورم ژاپن و سوئد در سال های 2010 تا 2012 منفی 0.2 اعلام شده است. 

متوسط تورم در برخی کشورهای دیگر در سال های 2010 تا 2012 عبارت است از: افغانستان 6.2 درصد،‌ آنگولا 11.9 درصد، اتریش 2.9 درصد،‌ برزیل 6 درصد،‌ چین 4 درصد،‌ مصر 8.6 درصد، فرانسه 2 درصد،‌ آلمان 2 درصد،‌ هند 9.1 درصد،‌ لیبی 10.7 درصد،‌ نیجریه 11.5 درصد‌، پاکستان 10.8 درصد، روسیه 6.7 درصد،‌ عربستان 4.7 درصد،‌ ترکیه 7.7 درصد، امارات 0.9 درصد، انگلیس 3.7 درصد و آمریکا 2.6 درصد.


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 1,655